ANUNT
IN ATENTIA MEMBRILOR ASOCIATIEI
In perioada 4 – 14 aprilie 2022 la secretariatul Asociatiei CARP Campina, sediul central Str.Castanilor nr.4, se primesc dosarele candidatilor pentru noile organe de conducere si control pentru viitorul mandat de 4 ani pentru functiile de: presedinte, consilieri si cenzori.
Conditiile sunt prevazute in Statutul Asociatiei, astfel:
- Art.19.2 – Presedinte:
19.2 Presedintele Consiliului Director trebuie sa aiba, obligatoriu, studii superioare, experienta profesionala de minim 10 ani in activitati manageriale, sa se bucure de respectul, increderea si aprecierea membrilor CARP, sa aiba o moralitate nestirbita, sa nu fie membru al nici unui partid politic sa aiba o vechime de cel putin 2 ani ca membru al CARP, sa fie apt din punct de vedere medical si sa nu aiba antecedente penale.
- Art.19.3 – Consilieri:
19.3 Candidatii pentru functia de Consilier, trebuie sa aiba studii superioare, o experienta de minim 10 ani in activitati de management sau de consiliere, sa aiba o vechime de minim 5 ani ca membru al CARP, sa fie apti din punct de vedere medical si sa nu aiba antecedente penale; in mod exceptional, atunci cand numarul candidatilor cu studii superioare inscrisi pentru functia de consilier este mai mic decat numarul de consilieri necesari, atunci pot fi admisi si candidati cu studii medii cu diploma de bacalaureat si experienta de minim 10 ani in activitati economice sau administrative.
- Art.21.2 – Presedinte Comisie Cenzori:
21.2 Presedintele Comisiei de Cenzori trebuie sa fie expert contabil, 2 ani vechime ca membru CARP, cu experienta profesionala de 10 ani, fara antecedente penale si apt din punct de vedere al starii de sanatate. Presedinte al Comisiei de Cenzori va fi desemnata persoana care a obtinut cel mai mare numar de voturi in Adunarea Generala, iar la egalitate de voturi cu alt candidat se organizeaza un nou tur.
- Art.21.4 – Cenzori:
21.4 Membrii Comisiei de cenzori trebuie sa intruneasca cumulative urmatoarele cerinte: vechime de minim 3 ani in CARP; studii superioare sau medii in domeniul financiar – contabil; experienta profesionala de cel putin 10 ani; sa nu aiba antecedente penale; sa fie apti din punct de vedere al starii de sanitate.
- Art.22.1 – continut dosar:
Art.22.1 Dosarul pentru ocuparea functiilor de conducere si control ale CARP va contine urmatoarele documente:
- cererea de intentie pentru functia dorita; cu precizarea daca a ocupat sau ocupa asemenea functie;
- CV – model European;
- carnet membru CARP (original si copie);
- decizia de pensionare definitiva (original si copie);
- cupon recent de pensie (original si copie);
- act de identitate (original si copie);
- adeverinta medicala cu mentiunea “apt fizic si psihic” (original);
- cazier judiciar valabil (original);
- cartea de munca, sau alte documente din care sa rezulte vechimea si experienta profesionala(original si copie);
- diploma de studii (original si copie)
- declaratia tip de incompatibilitati – model CARP;
- carnetul de expert contabil vizat de CECAR, pentru cenzori (original si copie);
- opisul documentelor din dosar.
- Art.22.2 , art.15.4 – votul si validarea pe functii:
22.2 Alegerea organelor de conducere si control se va face in urma voturilor exprimate de delegatii la adunarea generala, in ordinea descrescanda a voturilor obtinute. In situatia in care mai multi candidati fata de numarul celor ce trebuie alesi, sunt la egalitate de voturi, se va relua votul.
15.4 Adunarea Generala ia hotarari valabile cu majoritatea simpla a voturilor, delegatilor alesi, prezenti.
04.04.2022-14.04.2022 |
13.La secretariatul Asociatiei CARP – Sediul central din Campina, Str.Castanilor nr.4 se primesc dosarele candidatilor pentru functiile de conducere si control pentru viitorul mandat de 4 ani. |
15.04.2022 |
17.Comisia desemnata de CD verifica dosarele candidatilor. |
18.04.2022 |
18.In CD este prezentat spre aprobare procesul verbal privind verificarea dosarelor candidatilor. 19.Se afiseaza lista cu candidatii eligibili. |
19.04.2022-21.04.2022 |
20.La secretariatul Asociatiei se primesc eventualele contestatii privind candidatii. 21.Se rezolva si se afiseaza rezolvarea contestatiilor privind candidatii. 22.Se afiseaza la sediul central si in toate sucursalele Asociatiei lista definitiva cu candidatii care indeplinesc conditiile de eligibilitate Statutare. |
28.04.2022 |
26.Adunarea Generala de dare de seama si alegeri. |
Statutul CARP se afla la dispozitia membrilor la secretariatul Asociatiei, in sucursale si pe site-ul Asociatiei www.carpcampina.ro in sectiunea regulamente.
Relatii suplimentare la nr.telefon 0244-337931.
CONSILIUL DIRECTOR
PRESEDINTE ,
Ec.Niculescu Marian