HOTĂRÂRE

08-04-2025

HOTĂRÂRE

 

            Adunarea Generală a membrilor Asociației CARP Câmpina, întrunită în ședința din data de 03.04.2025 în temeiul prevederilor din Statutul Asociației și a reglementărilor legale în vigoare,

 

Hotărăște:

Art.1.Aprobă raportul privind activitatea Consiliului Director din anul 2024.

Art.2.Aprobă execuția bugetară, bilanțul contabil, raportul financiar contabil și situațiile financiare pe anul 2024.

Art.3.Aprobă proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2025.

Art.4.Aprobă raportul comisiei de cenzori pe anul 2024.

Art.5.Aprobă descărcarea de gestiune a CD pe anul 2024.

Art.6.Ratifică excluderile membrilor efectuate în anul 2024.

Art.7.Ratifică repartizarea excedentului realizat din activitatea anului 2024.

Art.8.Aprobă raportul activităților cultural-educative desfășurate în anul 2024 și planul pentru 2025.

Art.9. Aprobă raportul activităților turistice desfășurate în anul 2024 și planul pentru 2025.

Art.10. Aprobă măsurile luate de Consiliul Director, începând cu 01.01.2025, privind:

  • Stabilirea plafonului fondului social al membrului CARP la 20.000 lei.
  • Introducerea în categoriile de împrumuturi a trei promoții de împrumuturi cu prilejul unor sărbători (Paște, în luna aprilie, Ziua Persoanelor Vârstnice, luna octombrie și Crăciun, în luna decembrie). Limita împrumutului să fie de 10.000 lei, rambursabil în maxim 12 rate lunare și cu dobândă de 7% pe an la împrumuturile până la nivelul fondului social și cu 10% pe an la împrumuturile cu giranți. Măsura se referă la împrumuturile noi.

Art.11.Ratifică majorarea cu 10% a grilei de acordare a ajutorului de deces pusă în aplicare cu 01.01.2025.

Art.12.Ratifică hotărârile, deciziile și măsurile luate de Consiliul Director în perioada 15.04.2024 – 31.03.2025.

Art.13.Aprobă să fie menținute valabile toate hotărârile adoptate de Adunările Generale anterioare, care nu au suferit modificări.

Art.14.Aprobă menținerea prevederii privind executarea oricăror lucrări necesare la Asociația CARP Câmpina conform căreia Consiliul Director are obligația să organizeze selecție de oferte, astfel încât firma cu oferta cea mai bună să fie declarată câștigătoare.

Art.15. Ratifica acordul dat de CD, cu unele condiții, ca proprietarul clădirii din str. Castanilor nr. 6, lipită de sediul Asociatiei, să efectueze lucrări de renovare, recompartimetare, schimbare parțială de destinație din locuință în firma de servicii medicale profesionale.

Art.16. Prezenta HOTARARE se aplică începând cu data de 03.04.2025.

 

CONSILIUL DIRECTOR

Președinte,

Ec.DulăMarian