In atentia membrilor Asociatiei

02-05-2022

ASOCIATIA CARP CAMPINA

02.05.2022

ANUNT

IN ATENTIA MEMBRILOR ASOCIATIEI

                In perioada  5 – 18 mai 2022 la secretariatul Asociatiei CARP Campina,  sediul central Str.Castanilor nr.4, se primesc dosarele candidatilor pentru noile organe de conducere si control pentru viitorul mandat de 4 ani pentru functiile de: Presedinte si pentru completarea Consiliului Director.

        Conditiile sunt prevazute in Statutul Asociatiei, astfel: 

-  Art.19.2 – ptr. Presedinte:

19.2 Presedintele Consiliului Director trebuie sa aiba, obligatoriu, studii superioare, experienta profesionala de minim 10 ani in activitati manageriale, sa se bucure de respectul, increderea si aprecierea membrilor CARP, sa aiba o moralitate nestirbita, sa nu fie membru al nici unui partid politic sa aiba o vechime de cel putin 2 ani ca membru al CARP, sa fie apt din punct de vedere medical si sa nu aiba antecedente penale.

-  Art.19.3 – ptr. Consilieri:

19.3 Candidatii pentru functia de Consilier, trebuie sa aiba studii superioare, o experienta de minim 10 ani in activitati de management sau de consiliere, sa aiba o vechime de minim 5 ani ca membru al CARP, sa fie apti din punct de vedere medical si sa nu aiba antecedente penale; in mod exceptional, atunci cand numarul candidatilor cu studii superioare inscrisi pentru functia de consilier este mai mic decat numarul de consilieri necesari, atunci pot fi admisi si candidati cu studii medii cu diploma de bacalaureat si experienta de minim 10 ani in activitati economice sau administrative.

-  Art.22.2 , art.15.4 – votul si validarea pe functii:

22.2 Alegerea organelor de conducere si control se va face in urma voturilor exprimate de delegatii la adunarea generala, in ordinea descrescanda a voturilor obtinute. In situatia in care mai multi candidati fata de numarul celor ce trebuie alesi, sunt la egalitate de voturi, se va relua votul.

15.4 Adunarea Generala ia hotarari valabile cu majoritatea simpla a voturilor, delegatilor alesi, prezenti.

  • Calendarul Adunarii Generale Extraordinare - extras:
05 - 18.05.2022 La secretariatul Asociatiei CARP – Sediul central din Campina, Str.Castanilor nr.4 se primesc dosarele candidatilor pentru functiile de Presdinte si pentru completarea CD pentru viitorul mandat de 4 ani.
19.05.2022 Comisia desemnata de CD verifica dosarele candidatilor.
20.05.2022

In CD este prezentat spre aprobare procesul verbal privind verificarea dosarelor candidatilor.

Se afiseaza lista cu candidatii eligibili.
23 – 24.05.2022 La secretariatul Asociatiei se primesc eventualele contestatii privind candidatii.
25.05.2022 Se rezolva si se afiseaza rezolvarea contestatiilor privind candidatii
26.05.2022 Adunarea Generala Extraordinara ptr. alegerea Presedintelui si si pentru completarea CD pentru viitorul mandat de 4 ani.

Statutul CARP se afla la dispozitia membrilor la secretariatul Asociatiei, in sucursale si pe site-ul Asociatiei www.carpcampina.ro in sectiunea regulamente.

Relatii suplimentare la nr.telefon 0244-337931.

 

CONSILIUL DIRECTOR

PRESEDINTE ,

Ec.Niculescu Marian